Поєднання б’юті та технологій: у Києві з’явилось найбільше AR-дзеркало в світі
10 Жов 2023, 12:02

Поєднання б’юті та технологій: у Києві з’явилось найбільше AR-дзеркало в світі

7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбувся запуск найбільшого AR-дзеркала в світі, розробленого студією FFFACE.ME для бренду Maybelline New York. Кожен відвідувач мав можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу. 

За допомогою інтерактивної інсталяції з доповненою реальністю бренд проанонсував запуск нової туші The Falsies Surreal. 

Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Технологія дозволяє взаємодіяти з продуктом індивідуально в цифровому форматі. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми встановлювали АR дзеркалами від FFFACE.ME  в аеропорту Шарль-де-Голь, біля Паризької опери, в найбільших торговельних центрах Франції та Німеччини, але кейс для Maybelline New York  став наймасштабнішим в історії індустрії.  Надважливо для нас, що це відбулося саме в Україні. Це лише початок і вагомий приклад того, що технології не мають кордонів. Ми віримо, що дуже скоро AR дзеркала буде використовувати весь рітейл, адже це найкращий спосіб емоційного зв’язку з аудиторією в режимі реального часу.
Поліна Клековкіна
СOО FFFACE.ME

Розкажіть друзям про новину