Пес-роботошукес: сайт з пошуку роботи представив помічника для своїх відвідувачів
Команда robota.ua запустила рекламну кампанію, що представляє нового персонажа, який допомагає пошукачеві впоратися з пошуком роботи.
Пес — це образ помічника з пошуку роботи, що собою уособлює компанію robota.ua.
Допомогли у розробці та втіленні персонажа на екрані креативна агенція superfuture та продакшн студія And Action.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Я радий, що серед усіх ідей ми обрали саме цю. Адже пес — зрозумілий і веселий образ помічника, що допоможе знайти все, що треба. Я вірю, що не треба ускладнювати комунікацію, а треба використовувати цікаві образи, що допоможуть донести повідомлення і привернути увагу.
Олексій Максименко
засновник та креативний директор superfuture
У robota. ua наголошують на тому, що пошук роботи – це також робота. І пес-роботошукес допоможе зробити процес пошуку легшим та зекономить час.
Алгоритми, які використовуються у застосунку, це по суті “команди” для помічника:
Сьогодні, як ніколи, українським пошукачам важливі швидкість і результат. А продуктовій рекламі потрібні емоції, які налаштують позитивно до продукту, а не просто покажуть телефон із застосунком у руці. Образ пса-роботошукеса, який не тільки являє собою наш продукт, а й працює на те, щоб людина швидше і легше знайшла роботу – це і є той прояв помічника, якого всі шукають.