Сьогодні Укрпошта приголомшила найпалкіших своїх прихильників та сховала у пакетах з новим мерчем легендарну марку «Русскій воєнний корабль, іді… !». Поталанить лише десятьом.
Мерч лімітований — 50 оверсайз-худі, що несуть у собі поштове ДНК. Ексклюзивна колекція представлена тільки двома принтами. На одному видніється напис «Ли(а)стівка», де простежується гра слів: листівка, як і ластівка, несе гарну звістку. На іншому — «Прауд ту бі листоноша». Таким чином Укрпошта підсвічує героїзм тих, хто щодня попри втому чи небезпеку мчить до своїх клієнтів.
Вартість худі є символічною та становить 910 грн. У ній закодовано дату 09.10 — Всесвітній день пошти.
Несподіванки чатують вже при оформленні замовлення. Пакети з худі пронумеровано від 1 до 50. Всі, хто хоче придбати ексклюзивну новинку на сайті postmark, можуть вибрати лише число. До кожного замовлення передбачено подарунок: 9 рандомних марок воєнного часу. У 10 пакетах сховано марку «Русскій воєнний корабль, іді… !». А от який саме принт та кому пощастить натрапити на найвідомішу у світі марку — буде відомо аж після розпакування.
Випробувати талан та придбати унікальний мерч до Дня пошти можна у поштовому маркеті.
Мерч Укрпошти вже давно знають як в Україні, так і за її межами. До першої з початку повномасштабної війни колекції, що увірвалася у стритстайл-тренди, увійшли футболки, худі та кепки із зображенням марки «Русскій воєнний корабль, іді… !». Інша, присвячена Головному управлінню розвідки, супроводжувалася несподіваними для самої компанії товарами: килимком для комп’ютерної мишки та термопляшками. А випуск футболки СБУ із зображеним на ній підірваним Кримським мостом взагалі збігся з черговою диверсією на українському півострові.