На честь Геловіну Snapchat дебютує із загадковою серією контенту «Phantom House», яка дозволить глядачам слідувати за трьома креаторами, які намагаються втекти з будинку з привидами.
Ця кампанія з’явиться на вкладках «Чат», «Камера», «Історії» та «Spotlight» у Snapchat. У щотижневих серіях будуть представлені три Snapchat-зірки: креатори Тоні Толкс, Софі Доссі та Ezee (Яньян Де Хесус).
Snapchat співпрацював з продакшн-компанією Secret Level над створенням, режисурою та монтажем історії «Phantom House».
Під час перегляду серій глядачі зможуть використовувати AR-об’єктиви, щоб досліджувати будинок з привидами, знаходити підказки, пов’язані з головоломками серіалу, і, зрештою, допомогти Snapchat-зіркам втекти.
Об’єктив «Phantom House» дозволить глядачам оглянути будинок з привидами, а об’єктив «Painting Room» — шукати у віртуальній картинній кімнаті всередині будинку з привидами приховане повідомлення, яке послужить підказкою, щоб допомогти зіркам втекти. Об’єктив «Tic Tac Toe» дозволить зіграти у віртуальну гру «Хрестики-нулики» проти привида, щоб отримати підказку до головоломки.
«Ми хотіли створити унікальний досвід для користувачів Snapchat, який підтримував би у них дух Геловіну протягом усього жовтня, — сказав Ерік Болдвін, виконавчий креативний директор Snap Inc. — І ми знаємо, що користувачі люблять взаємодіяти зі Snapchat-зірками через справжній зв’язок з ними один на один».
Snapchat оживить віртуальний світ «Phantom House» у Нью-Йорку, починаючи з 16 жовтня. Крім того, ввечері 18 жовтня компанія прийме клієнтів та партнерів на закритому заході, де вони зможуть зануритися в атмосферу «Phantom House» наживо.