Новою креативною директоркою бренду Chloé стала 41-річна німкеня Чемена Камалі після того, як цього місяця пішла Габріела Герст.
«Моє серце завжди належало Chloé. Це тривало відтоді, як я переступила поріг бренду понад 20 років тому. Повернення здається природним і дуже особистим», — так прокоментувала своє призначення Камалі.
Дизайнерка вже двічі працювала на лейблі, заснованому Габі Агіон як ресурс для люксового готового одягу в 1952 році. Камалі почала свою кар’єру в Chloé, працюючи в команді Фібі Філо, потім отримала ступінь магістра в престижній школі дизайну Central Saint Martins, а після роботи в Alberta Ferretti і Strenesse в Мілані повернулася в Chloé, щоб працювати на посаді директора з дизайну з 2013 по 2016 рік.
У 2016 році вона також стала директоркою з дизайну Saint Laurent та виконувала ці функції дотепер.
Її призначення відбулося на тлі обурення в Інтернеті, викликаного оголошенням минулого тижня про те, що Шон МакГір замінить Сару Бертон в Alexander McQueen, ще один білий чоловік, який поповнив ряди креативних директорів розкішних модних брендів в Парижі та Мілані. Карл Лагерфельд багато років обіймав посаду креативного директора Chloé, але в іншому дім моди має довгу історію жінок на чолі. Багато з їхніх робіт можна буде побачити на виставці «Mood of the Moment: Gaby Aghion and the House of Chloé», що відкривається цього тижня в Єврейському музеї в Нью-Йорку.
Перші результати роботи Чемени у Chloé, колекцію Pre-Fall, можна буде побачити вже в січні 2024 року, а в лютому відбудеться її дебют на подіумі у рамках Тижня моди у Парижі.