Креативники створили айдентику культурно-соціального простору в Харкові
06 Жов 2023, 16:36

Креативники створили айдентику культурно-соціального простору в Харкові

Місце, де збираються найактивніші, найсоціальніші й найхарківські харків’яни вперше відчинило свої двері у січні 2022 року, але, на жаль, творці проєкту мали закрити простір через повномасштабне вторгнення. 

За ці півтора року проєкт не занепав, а потрохи рухався та жив, аби вже заново відкритися у місті. 

Стару харківську друкарню перевтілюють для того, аби розмістити соціально-відповідальні бізнеси та стати культурним центром в історичній будівлі.   

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Назву, айдентику та фірмовий стиль культурно-соціального простору розробила харківська стратегічно-креативна агенція Arriba! Після повного занурення в історію та особливості DRUK, команда врахувала всі особливості міста та локації, аби передати всю унікальність проєкту. 

«Бачення логотипа з’явилося органічно після нашого знайомства з архітектурними особливостями історичної будівлі. Заокруглені кути цегляної будівлі лягли в основу характеру геометрії символів. Так у нас з’явилися заокруглені кути в логотипі DRUK. Ми продовжили розкривати цю знахідку у типографічній частині айдентики. 

Нам дуже пощастило познайомитись зі шрифтовим сімейством “Buduj Sans” Івана Цанко-Хлібовича. Робота сучасного українського шрифтороба у новому розділі життя друкарні, стала дуже символічною подією. Шрифт відображає візуальні особливості нашого логотипа та базується на дослідженні форм кирилиці XI століття. І це особливо символічно, адже саме в кінці XI століття була заснована друкарня С.П. Яковлєва. Метч стався». — каже Євгеній Бабанін, дизайнер проєкту.

«Під час розробки візуального рішення для DRUK, ми прагнули поєднати історичне і сучасне, залишити асоціації із колишнім призначенням будівлі, але переосмислити їх в адаптивному та лаконічному дизайні. Ми з командою вирішили дослідити історію друкарських процесів — від ручного набору до офсетного та лазерного друку. І під час цих пошуків з’явилась ідея використати кольори палітри CMYK — зробити основою айдентики внутрішні технічні особливості друкарської справи, які максимально репрезентують та уособлюють її». — поділилася Юля Нагорна, арт-директорка.

Розкажіть друзям про новину