Бренд-маркетингова агенція Grape оновила стратегію й дизайн одного з найбільших українських виробників вікон і дверей Ekipazh. А також допомогла нестандартно представити ці оновлення нинішнім й майбутнім клієнтам на профільній виставці.
Стратеги агенції змістили акцент із вікон і дверей на атмосферу та настрій, які вони створюють. Адже усі теплі домашні історії розгортаються під світлом, що проникає у віконні шибки. Ekipazh проводить природне світло із заводу до оселі клієнтів. І це стало місією бренду та новим позиціюванням: Ekipazh — провідник природного світла.
Шлях світла показали в оновленому логотипі. Коло, що може рухатися на 360°, символізуючи повний цикл роботи Ekipazh. А ще коло — це призма, із якої формується промінь і наповнює теплим кольором літеру «і», як вікна наповнюють приміщення світлом.
Вперше оновлений Ekipazh побачили на профільній виставці, тож креативники Grape вирішили розвинути тему із доставкою природного світла у матеріалах для неї. Створили інтерактивну листівку, яку кожен може наповнити світлом самотужки. А також відео, яке наочно ілюструє, як, проходячи крізь вікна Ekipazh, природне світло наповнює дизайнерські й архітекторські проєкти життям.
«Вранішнє, обіднє, вечірнє та навіть нічне світло може задати тон простору та змінити настрій того, хто в ньому перебуває. Ми не раз це відчували на собі, намагаючись зловити сонячні відбитки камерою смартфонів. Світло — природна прикраса кожного приміщення і для того, щоб насолоджуватися ним на повну, потрібні надійні вікна», — коментують свою роботу креативники Grape.