Національна кампанія із зіркою TikTok Джейсоном Паттоном у головній ролі використала безтурботний підхід до популяризації раннього виявлення раку серед пожежників.
Організація DetecTogether, що займається просуванням раннього виявлення та профілактики раку, випустила національну освітню кампанію, орієнтовану на пожежників.
Кампанія ґрунтується на даних Мережі підтримки онкологічних захворювань пожежників, які свідчать про те, що професійний рак є основною причиною смерті пожежників під час виконання службових обов’язків, а ймовірність смерті від раку серед пожежників на 14% вища, ніж серед населення в цілому.
Незважаючи на цю похмуру статистику, кампанія від DetecTogether пролила світло на ситуацію, демонструючи приховані музичні і танцювальні таланти пожежників. У центрі кампанії Джейсон Паттон, пожежник і парамедик, чиї ролики «Fire Department Chronicles» має майже 2 мільйони підписників у соцмережах, у супроводі інших працівників Пожежної служби Нью-Йорка, які першими реагують на надзвичайні ситуації. Відео було знято в навчальній академії Пожежного департаменту Нью-Йорка.
«Наша робота неймовірно серйозна, — сказав Паттон. — На кону стоять людські життя. Тому в перервах між роботою, коли ми перебуваємо у пожежній частині, ми любимо розслабитися. І це саме те, що роблять відеоролики DetecTogether: використовують комедію, щоб спонукати пожежників до боротьби з раком».
Соціальна реклама також знайомить пожежників з простим посібником DetecTogether для раннього виявлення раку, яка називається «3 Steps Detect».
Тріша Лорсен, президентка та виконавча директорка DetecTogether, прокоментувала: «Ми хочемо, щоб кожен пожежник використовував 3 Steps Detect, тому що це може врятувати його життя, і ми хочемо, щоб кожна людина також знала про це. Ця кампанія є частиною нашої кінцевої мети — донести життєво важливу перевагу раннього виявлення раку до всього населення».
Організація звернулася до чиказького рекламного агентства VSA Partners, щоб розробити ідею і розробити кампанію, яка оновлює вже існуючу кампанію «Response Time Matters».
Оновлена кампанія доповнює існуючі органічні компоненти – наприклад, набори для пожежних станцій, які містять гострі, інформативні постери про ранні ознаки раку.