Netflix одягнув презерватив на обеліск в Буенос-Айресі, а Епіцентр перетворив свою парковку на меблевий рай. Все це в ім’я реклами та створення незабутніх вражень для своїх клієнтів.
Зараз, коли конкуренція на ринку росте, важливо виділятися і бути креативними. Епіцентр взяв на озброєння AR-технології та MIXED REALITY для реклами акції “Меблі-Френдлі”.
У останньому відео ритейлера меблі з Епіцентру буквально вилітають на парковку. Цей незвичайний підхід не тільки підвищує інтерес споживачів, але й викликає справжнє бажання скористатись нагодою та купити меблі за акційною ціною.
Варто відзначити, що це не перший експеримент Епіцентру з Mixed Reality. Ще в 2020 році покупці мали можливість приміряти меблі за допомогою камери свого смартфону у себе в інтер’єрі, а цього разу Епіцентр зробив ставку на креатив.