Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier
04 Жов 2023, 14:21

Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier

Netflix здійснив майстерний трюк, щоб привернути увагу до третього і останнього сезону серіалу «Люпен».

Разом із маркетинговою агенцією Jellyfish France, стримінговий гігант розмістив у різних куточках Франції елегантні постери, що копіюють рекламу розкішних брендів, таких як Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine та Tiffany & Co, привласнюючи навіть їхні логотипи та естетику.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Naole Média (@naolemedia)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кілька перехожих поглянуть на ці непомітні принти, не змигнувши оком, тоді як уважні помітять сліди від ювелірних прикрас та годинників на місцях, де вони зазвичай є у рекламі брендів.

Розкажіть друзям про новину