3 жовтня (неофіційне свято для шанувальників культового класичного фільму «Круті дівчата») застосунок для знайомств Tinder запустив нову соціальну рекламу із зіркою фільму «Круті дівчата» Джонатаном Беннеттом.
Шанувальники фільму «Круті дівчата», можливо, не знають, що 3 жовтня також відзначається Всесвітній день боротьби з шахрайством у сфері романтичних стосунків – це день, присвячений підвищенню обізнаності про фінансові афери в мережі та інші види токсичної поведінки. Тому в цьому ролику Беннетт повторив свою знамениту роль Аарона Семюелса, який навчає глядачів, як розпізнавати та уникати романтичних афер.
«Шанувальники дуже весело публікують всі свої улюблені меми та цитати кожного 3 жовтня, але також важливо, щоб ми могли в цей день визнати деякі важливі уроки про те, як ми взаємодіємо з іншими людьми в Інтернеті. Ми хочемо, щоб кожен продовжував відзначати цей день, а також був більш обізнаним про типи поведінки онлайн-шахраїв, яких слід остерігатися». – сказав Беннетт.
Хоча кампанія приурочена до 15-ї річниці фільму, це не просто ностальгія. Соціальна реклама орієнтована на молоду аудиторію, яка зазвичай вважає, що романтичні шахрайства трапляються лише зі старшими онлайн-користувачами. Однак ФБР повідомляє, що крипто-шахрайства, такі як «Pig Butchering», наразі є найбільшими фінансовими аферами в США, загальна сума збитків від яких у 2022 році становить понад $3 млрд. Крім того, хоча про більшість романтичних шахрайств повідомляють люди старшого віку, щороку зростає кількість повідомлень від молодих людей.
«У Tinder ми пишаємося тим, що очолюємо зусилля з безпеки та створюємо кампанії, які є одночасно корисними та культурно релевантними, що може допомогти підвищити рівень обізнаності та зробити знайомства безпечнішими в нашому застосунку та на інших онлайн-платформах, – сказала Стефані Данзі, старша віце-президентка з глобального маркетингу Tinder. – У Всесвітній день запобігання романтичному шахрайству ми навчаємо наших користувачів різного віку, як захистити себе, щоб вони не стали жертвами шахрайства в Інтернеті».
Кампанія була створена у партнерстві з некомерційною організацією Advocating Against Romance Scammers (AARS) та агентством Mischief @ No Fixed Address.
«Всесвітній день боротьби з романтичним шахрайством спрямований на подолання стигми, яка заважає приблизно 97% жертв подати заяву та домогтися справедливості, – сказала Кеті Вотерс, виконавча директорка Advocating Against Romance Scammers. – Advocating Against Romance Scammers започаткувала цей день, щоб допомогти об’єднати всі організації, які постраждали від шахрайства, щоб підвищити обізнаність і допомогти іншим зрозуміти серйозність маніпуляцій, необхідних для успіху шахрайства».
Паралельно з розгортанням кампанії в Tinder, програма для онлайн-знайомств Hinge також надсилає користувачам повідомлення із закликом ніколи не надсилати гроші та не користуватися інвестиційними порадами від тих, кого вони ніколи не зустрічали або не знають.
Відео буде розміщено в соціальних мережах Tinder та Match Group, а також на платних диджитал медіа.