У той час як X (Twitter) розширює свої зусилля, щоб стати «застосунком для всього», компанія оголосила, що запустить шопінг у прямому ефірі за участю медіа-ікони Періс Хілтон.
Ця функція дозволить користувачам X дивитися відео в прямому ефірі, спілкуватися в чаті з іншими користувачами і робити покупки одночасно.
У своїй заяві про партнерство Гілтон сказала: «Разом ми будемо досліджувати нові способи зв’язку з усіма вами за допомогою відео, прямих трансляцій, шопінгу і навіть Spaces. І ми тільки починаємо».
we love a good multitasking sesh. so does @parishilton 👜
— TV (@TV) October 2, 2023
we’re excited to bring you live shopping, where you can watch a livestream, chat with others & shop at the same time. also, there’ll be plenty video content & even Spaces!
come hang out with us xx https://t.co/FJDqdzmAu9
В оголошенні не вказано, коли почнеться подія, або інші деталі про те, чого очікувати, включаючи навіть те, які продукти будуть продаватися.
Це не перша спроба компанії зробити шопінг ключовою функцією на своїй платформі. До свого ребрендингу в X Twitter досліджував ініціативи в галузі електронної комерції, включаючи запуск у 2022 році мобільних вітрин для продавців, тоді відомих як Twitter Shops.
А невдовзі після того, як Ілон Маск став власником X, компанія оголосила про більш значущий крок — перше тестування своєї платформи для покупок у прямому ефірі.
Дебютним партнером для тестування цієї ініціативи став Walmart, який у листопаді 2022 року запустив у Twitter пряму трансляцію Cyber Deals, де користувачі мали змогу дивитися пряму трансляцію, купувати представлені товари та долучатися до дискусії навколо події за допомогою Twitter.
Технологічна інфраструктура для шопінгу в прямому ефірі була створена ще до появи Twitter, але зараз, схоже, акцент зміщується від ритейлерів і продавців у бік креаторів. Як зазначила генеральна директорка X Лінда Яккаріно, ця угода «створить стартовий майданчик для нових ініціатив у сфері відео та прямих трансляцій, живої комерції, Spaces і багато іншого».
The queen of pop culture, music, business, and TV is #Sliving on X. @ParisHilton welcome to the @X family, we’re excited to launch an official partnership with you and your next-gen media company 11:11. Together we’re going to create a launchpad for new initiatives in video and… pic.twitter.com/7ctohyn3Nb
— Linda Yaccarino (@lindayaX) October 2, 2023
Новина про угоду з Гілтон з’явилася після того, як Маск заявив про свої плани перетворити X на інноваційну платформу, яка не обмежиться лише мікроблогами, а стане місцем, яке обслуговує креаторів і дозволяє їм монетизувати свої фан-бази.