«Тю», «канєшно» та «йо»: тварини заговорили діалектами різних регіонів України
03 Жов 2023, 11:28

«Тю», «канєшно» та «йо»: тварини заговорили діалектами різних регіонів України

Команда бренду спільно із креативною агенцією Taktika створили рекламну кампанію, у якій улюбленці зі всієї країни розповідають, як і де вони роблять покупки.

MasterZoo — український лідер в категорії зоо-ритейлу. Цього року бренд у співпраці з креативною агенцією Taktika повністю оновив стратегію і почав будувати знання про нове позиціювання: “MasterZoo — зоомаркет пухнастих особистостей”. Після іміджевого меседжу команда агенції мала розповісти про конкретну перевагу: доступність в офлайні, онлайні, в маленьких і великих містах. Потрібно було прокачати сприйняття MasterZoo, як найбільшої національної мережі зоомаркетів. 

Рішення знайшли у рекламній кампанії, де улюбленці із різних куточків країни відповідають на просте запитання: “Де купують вони?”. У їхні слова та образи зашили реальні людські сценарії покупки та патерни поведінки. Кампанія мала донести стратегічне повідомлення: “Купуйте все для своїх улюбленців в MasterZoo в онлайні та офлайні”. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Особливістю роликів стали впізнавані локації та говірка. Команда записувала дикторів із різних регіонів країни, щоб передати локальну автентичність. Тому ролики наповнені харківським “тю”, хмельницьким “канєшно” та верховинським “йо”.

У рекламних віжуалах використали контурні ілюстрації героїв. Розповіли, де купують вони, та підкреслили доступність бренду в онлайні та офлайні.

Розкажіть друзям про новину