«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії
02 Жов 2023, 15:13

«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії

До Дня Захисників і Захисниць український бренд одягу Rikky Hype запустив відеокампанію «Герої серед нас».

У ній демонструють паралель між воєнними буднями і рідкими моментами цивільного життя захисників.

Проєкт має на меті показати — герої не абстрактні, вони серед нас: у кавʼярнях, метро, на вулицях.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Вони відмовились від звичайної для себе рутини, роблять неймовірні речі, сумують за рідними, втрачають друзів. Давайте не забувати про це, шанувати та цінувати кожен подвиг, не зупинятись допомагати і підтримувати, по можливості, впізнавати, і дякувати тим, хто захищає», — написав бренд.

На відео показаний день з життя парамедикині Насті Подобайло з її коханим, який також є військовим.

Розкажіть друзям про новину