Телеграм-канал про комунікації БЛІЦ провів опитування серед підписників стосовно їхнього щомісячного заробітку. А потім дані порівняли з минулорічними результатами.
Дослідження показує, що в 2023-му році комунікаційники почали заробляти більше.
Так, наприклад, спеціалістів, які щомісячно заробляють до 20 тисяч гривень стало вдвічі менше (у минулому році 44% опитаних так заробляли, у цьому — тільки 20%). Безробітних також поменшало (було — 22%, стало — 9%). А спеціалістів із щомісячним заробітком понад 40 тисяч значно побільшало: у минулому році таких було 14%, а зараз — майже 30%.
Аудиторія каналу БЛІЦ — люди, які працюють з контентом та комунікаціями: медійники піарники, маркетологи. Загалом на каналі більше 8 тисяч підписників, участь в опитуваннях взяли 1500 людей. 87% підписників каналу наразі проживають в Україні.