Безробітних поменшало: як змінився заробіток комунікаційників порівняно з 2022
28 Вер 2023, 13:07

Безробітних поменшало: як змінився заробіток комунікаційників порівняно з 2022

Телеграм-канал про комунікації БЛІЦ провів опитування серед підписників стосовно їхнього щомісячного заробітку. А потім дані порівняли з минулорічними результатами.

Дослідження показує, що в 2023-му році комунікаційники почали заробляти більше. 

Так, наприклад, спеціалістів, які щомісячно заробляють до 20 тисяч гривень стало вдвічі менше (у минулому році 44% опитаних так заробляли, у цьому — тільки 20%). Безробітних також поменшало (було — 22%, стало — 9%). А спеціалістів із щомісячним заробітком понад 40 тисяч значно побільшало: у минулому році таких було 14%, а зараз — майже 30%.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Питання про зарплати та гонорари часто обговорюється на каналі, тому я вирішила час від часу проводити такі опитування, щоб підписники краще “відчували” ринок, бачили загальну картинку. Я не здивована ростом зарплат, це цілком логічна історія. Особливо враховуючи, як зараз росте попит на таких спеціалістів.
Аня Абліцова
авторка каналу БЛІЦ

Аудиторія каналу БЛІЦ — люди, які працюють з контентом та комунікаціями: медійники піарники, маркетологи. Загалом на каналі більше 8 тисяч підписників, участь в опитуваннях взяли 1500 людей. 87% підписників каналу наразі проживають в Україні.

Розкажіть друзям про новину