Американська платформа із замовлення їжі Grubhub подвоїла зусилля у співпраці з репером Snoop Dogg, щоб розширити вже успішну кампанію на США після того, як вона викликала фурор на міжнародному рівні.
Для просування в США «Did Somebody Say» включає рекламний ролик, у якому Snoop Dogg показує різні, іноді абсурдні сценарії, у яких він замовляє Grubhub, наприклад, під час польоту в літаку. Репер виконує оригінальну пісню у своєму стилі, яка розповідає, які продукти можна замовити у Grubhub.
Окрім цього, з 28 вересня по 2 жовтня на соціальних каналах бренду триватиме кілька розіграшів, натхненних цим роликом, де споживачі зможуть виграти подарунковий сертифікат номіналом 500 доларів.
«Нова платформа «Did Somebody Say» та кампанія за участю Snoop Dogg — це сміливе оновлення бренду Grubhub, яке ґрунтується на повідомленні про те, що Grubhub — це завжди відповідь на бажання та потреби клієнтів у доставці, — сказала Аріелла Куршан, старша віце-президентка з питань зростання та маркетингу Grubhub. — Кампанія підкреслює, що Grubhub доставляє не тільки їжу, але й радість, яку люди відчувають, коли їхня улюблена їжа прибуває».
Кампанія була розроблена агентством McCann London, а продакшном займалося агентство Craft Worldwide. Вперше вона була запущена у 2020 році материнською компанією Grubhub Just Eat Takeaway.com (JET). «Did Somebody Say» включає в себе платну та органічну соціальну рекламу, зовнішній креатив, розіграш та багато іншого.