Snoop Dogg зачитав реп про зручність сервісу доставки
28 Вер 2023, 11:27

Snoop Dogg зачитав реп про зручність сервісу доставки

Американська платформа із замовлення їжі Grubhub подвоїла зусилля у співпраці з репером Snoop Dogg, щоб розширити вже успішну кампанію на США після того, як вона викликала фурор на міжнародному рівні.

Для просування в США «Did Somebody Say» включає рекламний ролик, у якому Snoop Dogg показує різні, іноді абсурдні сценарії, у яких він замовляє Grubhub, наприклад, під час польоту в літаку. Репер виконує оригінальну пісню у своєму стилі, яка розповідає, які продукти можна замовити у Grubhub.

Окрім цього, з 28 вересня по 2 жовтня на соціальних каналах бренду триватиме кілька розіграшів, натхненних цим роликом, де споживачі зможуть виграти подарунковий сертифікат номіналом 500 доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нова платформа «Did Somebody Say» та кампанія за участю Snoop Dogg — це сміливе оновлення бренду Grubhub, яке ґрунтується на повідомленні про те, що Grubhub — це завжди відповідь на бажання та потреби клієнтів у доставці, — сказала Аріелла Куршан, старша віце-президентка з питань зростання та маркетингу Grubhub. — Кампанія підкреслює, що Grubhub доставляє не тільки їжу, але й радість, яку люди відчувають, коли їхня улюблена їжа прибуває».

Кампанія була розроблена агентством McCann London, а продакшном займалося агентство Craft Worldwide. Вперше вона була запущена у 2020 році материнською компанією Grubhub Just Eat Takeaway.com (JET). «Did Somebody Say» включає в себе платну та органічну соціальну рекламу, зовнішній креатив, розіграш та багато іншого.

Розкажіть друзям про новину