Судячи з вигляду лондонського метро останнім часом, здається, що битва меблевих брендів розпочалася.
Vinterior, британський інтернет-магазин вінтажних меблів, розпочав зовнішню кампанію, яка грайливо висміяла масове виробництво готових до збірки чудес шведського гіганта домашнього вжитку IKEA.
Ретро-постери з модерним флером середини століття з’явилися на станціях лондонського метро. Вони обіцяють покупцям меблів і домашнього декору досить неординарну альтернативу менш сталим, більш загальним варіантам на ринку: «Ніяких шведських фрикадельок. Ніяких інструкцій. Ніяких розлучень».
Створена агентством 10 Days, ця зухвала кампанія має на меті повідомити, що вибір меблів для дому є відображенням індивідуальності людини, і закликає покупців «довести, що вони не нудні» та прикрасити свої оселі унікальними вінтажними предметами інтер’єру.
«Ми дуже пишаємося цією кампанією і не можемо дочекатися, щоб побачити реакцію, яку вона отримає, — зазначила Люсі Ворд, віце-президент бренду Vinterior. — Ми хочемо закликати людей замислитися про вживані меблі перед тим, як купувати швидкі меблі. Ми впевнені, що ця реклама заохотить людей поринути у дивовижний світ вінтажу разом з нами».