Louis Vuitton запустив сервер з ексклюзивним контентом для власників NFT
27 Вер 2023, 12:15

Louis Vuitton запустив сервер з ексклюзивним контентом для власників NFT

Louis Vuitton запустив сервер Discord, щоб додати новий рівень до своєї стратегії Web3. За допомогою сервера компанія прагне сформувати більш міцні зв’язки зі своїми онлайн-спільнотами, приділяючи особливу увагу власникам NFT.

Сервер Louis Vuitton Discord буде чатом з різноманітними темами. Одна з них буде для загальних розмов, а інша — для інновацій, які наразі доступні на платформі. Окрім цього, будуть доступні нові емодзі Louis Vuitton з емблемами бренду, які учасники можуть використовувати на сервері.

Користувачі сервера також матимуть доступ до ексклюзивного контенту, а деякі розмови будуть доступні лише для тих, хто володіє NFT з проєкту Via NFT. Насправді, спільнота Via NFT буде запрошена до участі в розробці нових ідей, роблячи свій внесок в досвід NFT.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Проєкт Via NFT був анонсований у червні з запуском токену Treasure Trunk, доступ до якого мали лише обрані учасники приватного розпродажу.

Обрані учасники отримають доступ до подорожі, де вони зможуть зібрати серію диджитал ключів для розблокування колекційних предметів. Перший з них — помаранчева сумка з монограмою, яка була показана під час дебютного показу Фаррелла Вільямса в якості креативного директора.

Louis Vuitton запустив сервер Discord за прикладом інших модних брендів, таких як Gucci і Prada, які вже відкрили сервери Discord. Однак, оскільки розмови на цих серверах стали обмежуватися новинами, Метт Махер, засновник компанії M7, що спеціалізується на ШІ та імерсивній реальності, заявив, що стратегія Discord від Louis Vuitton з каналами, керованими токенами, піде на користь комунікації бренду та споживачів.

Досліджуючи рішення Web3, бренд також подбав про залучення клієнтів до своїх фізичних та онлайн-магазинів, нещодавно призначивши Фелікса Лі, учасника корейського бой-бенду Stray Kids, своїм новим амбасадором, який має на меті завоювати світову аудиторію своєю унікальною творчою енергією.

Розкажіть друзям про новину