Мобільний оператор показав, як робить кожен день неймовірним з iPhone 15
25 Вер 2023, 13:31

Мобільний оператор показав, як робить кожен день неймовірним з iPhone 15

Британський національний оператор мобільної мережі EE запустив свою нову кампанію «Incredible Your Everyday».

Ролик розповідає про те, як батько допомагає своїй доньці здійснити її мрію стати космонавтом, використовуючи новий iPhone 15 для створення ракети власноруч.

Телевізійний ролик дебютував під час Чемпіонату світу з регбі і був створений рекламною агенцією Saatchi & Saatchi.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інтегрована кампанія, що охоплює телебачення, зовнішню рекламу, соціальні мережі та диджитал, розповідає про унікальні моменти в повсякденному житті, які можна зробити неймовірними за допомогою iPhone 15 у поєднанні з мобільною мережею Великобританії.

Піт Джевонс, директор з маркетингових комунікацій EE, коментує: «Ми знаємо, що наші клієнти з нетерпінням чекали на запуск iPhone 15, і тому ми раді запропонувати цей бажаний смартфон у найкращій мережі Великобританії. Ця кампанія демонструє, як швидкість і надійність мережі EE у поєднанні з найкращим в історії iPhone від Apple означають, що навіть збірка ракети власноруч може стати неймовірною».

Вілл Джон, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi, додає: «У нашому повсякденному житті є моменти, які означають все. Ми хотіли відзначити їх і показати, як технології можуть допомогти перетворити їх на щось неймовірне».

Розкажіть друзям про новину