Adidas розповів історію своїх культових кросівок Originals у новій глобальній кампанії.
Культова колекція Originals отримала нове життя від Adidas, який зосередився на символі, що об’єднав культуру, спорт і моду.
Adidas запустив глобальну кампанію «We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back» та оновив шрифт для своєї колекції Originals. Кампанія висвітлює три класичні силуети Adidas: Superstar, Gazelle та Samba.
Щоб втілити оновлене бачення в життя, гігант спортивного одягу залучив творчі таланти трьох відомих режисерів, кожен з яких створив унікальний фільм, зосереджений на одній з цих культових моделей взуття.
Ролик Gazelle, наприклад, розповідає історію про те, як кросівки еволюціонували від кросівок на подіумах до скейт-культури. Ролик Superstar простежує шлях кросівок від баскетбольних майданчиків до хіп-хопу, а в епізодичній ролі в ньому з’являється американський хіп-хоп гурт 80-х Run DMC. У фільмі Samba показано міфічну подорож кросівок крізь час і простір, починаючи з плавних рухів молодих футболістів і закінчуючи різноманітними культурними сценами, які підкорило це взуття.
Окрім роликів, було створено серію триптихів, на деяких з яких представлені амбасадори та друзі бренду Adidas, серед яких Зінедін Зідан, Девід Бекхем, співачка Anitta та репер Pusha T.