Сінгапурський бренд напоїв створив сад із хризантем
19 Вер 2023, 10:00

Сінгапурський бренд напоїв створив сад із хризантем

У Сінгапурі чай з хризантемою від компанії з виробництва напоїв Yeo Hiap Seng є основним напоєм. Міжнародний креативний колектив Forsman & Bodenfors використав хризантему в несподіваний спосіб у своїй кампанії.

Агентство створило Yeo’s Drinkable Garden — сад, який прославляє 40 000 різних видів хризантем у світі. Сад слугує кільком цілям. Він вшановує спадщину бренду як чемпіона азійських смаків, пропагує омолоджуючий дух бренду та вічні азійські смаки напоїв, а також нагадує людям про важливість харчового розмаїття.

Інсталяція є частиною нової бренд-платформи Yeo, «Refresh What Matters», розробленої Forsman & Bodenfors, яка представляє нову яскраву упаковку, нові рекламні ролики, а також захоплююче дослідження нових сортів напою та партнерств.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Питний сад містить тисячі хризантем і пишного листя в центрі величної вежі розміром 5 на 3 метри, наповненої квітами, що є ботанічним вшануванням скромної хризантеми, яка прикрашає напої Yeo вже понад 120 років.

Відвідувачі матимуть змогу дізнатися про унікальні властивості різних видів хризантем та зазирнути у складний процес виготовлення хризантемного чаю Yeo: від вирощування та дбайливого збору свіжих пелюсток квітів до майстерної техніки заварювання і, нарешті, поетапного процесу охолодження та пакування — все це є унікальним для лінійки напоїв Yeo, що відрізняє її від будь-якого іншого бренду безалкогольних напоїв в Азії.

Також на виставці буде представлено спеціальний випуск фірмового чаю Yeo з хризантемою, присвячений сторіччю з дня народження прем’єр-міністра-засновника Сінгапуру, покійного Лі Куан Ю, та вшануванню його спадщини як головного садівника Сінгапуру і його візіонерської ролі у перетворенні Сінгапуру на зелене місто. Пам’ятне пакування Yeo не продається, але буде розповсюджуватися в освітніх установах Сінгапуру.

Онг Ю Хван, генеральний директор Yeo Hiap Seng, прокоментував: «Yeo’s продовжує дотримуватися своїх традицій виробництва вишуканих напоїв, використовуючи лише якісні інгредієнти. Наш Yeo’s Drinkable Garden відображає основні цінності нашого фірмового напою — справжні квіти хризантеми, наповнені ароматом і смаком, заварені в найчистішому вигляді без жодних компромісів зі смаком, справжнє святкування найкращого з нашої спадщини в поєднанні з креативністю та інноваціями».

Консультантом з дизайну для Yeo’s Drinkable Garden виступила відзначена нагородами ботанічна студія This Humid House, відома своїми сміливими сучасними творіннями.

Yeo’s Drinkable Garden буде відкритий для відвідувачів протягом наступних чотирьох тижнів, з 16 вересня по 13 жовтня, у Flower Dome, Gardens By The Bay.

Розкажіть друзям про новину