Компанія Apple представила короткометражний фільм «Mother Nature».
П’ятихвилинний фільм, знятий режисером Рісом Томасом з продакшн-компанії Stink Films використав комедію, щоб зацікавити глядачів, оскільки Apple аналізує свій прогрес у сфері сталого розвитку, включаючи такі теми, як матеріали, чиста енергія, транспорт, використання води тощо.
Акторка Октавія Спенсер зіграла у ролику Мати-Природу, перед якою звітували керівники Apple та гендиректор Тім Кук про плани компанії щодо повної вуглецевої нейтральності до 2030 року.
«Матінка-природа потребує звіту про стан справ — концепція фільму сама по собі говорить про все, — розповів Тор Міхрен, віце-президент Apple з маркетингових комунікацій. — У неї багато запитань, і, на щастя, наш план до 2030 року має багато відповідей. У нас дуже амбітний план, і ми пишаємося тим, чого ми вже досягли в плані інновацій навколо наших екологічних ініціатив. І цей п’ятихвилинний фільм у цікавій формі розповідає про більшість із цих інновацій».
Влітку 2020 року Apple представила комплексний план досягнення вуглецевої нейтральності всього свого бізнесу протягом десятиліття завдяки низьковуглецевому дизайну продуктів, енергоефективності, відновлюваним джерелам енергії, інноваціям у технологічних процесах і матеріалах. Мета полягає в тому, щоб кожен проданий пристрій Apple мав чистий нульовий вплив на клімат.
Тоді Кук сказав, що бізнес «має чудову можливість допомогти побудувати більш стале майбутнє».
На додаток до ролика «Mother Nature», Apple показала другий короткометражний фільм. Цей фільм був присвячений не порятунку планети, а порятунку окремих життів — він розповідає реальні історії про те, як Apple Watch та iPhone попереджали користувачів про приховані медичні проблеми або допомагали їм у надзвичайних ситуаціях.
Фільм під назвою «Another Birthday» був створений агенцією TBWA\Media Arts Lab та знятий Го Іромото — японсько-канадським режисером, який отримав схвальні відгуки за свою роботу над рекламним роликом «The Farmer’s Dog’s Super Bowl» на початку цього року.
Міхрен каже, що на створення ролика надихнули відгуки, які Apple постійно отримує від споживачів про функції своїх продуктів.