Pandora продовжує активно підтримувати колекцію вирощених у лабораторії діамантів.
Нещодавно ювелірний бренд у партнерстві з маркетинговим агентством Invisible North створив Lab-Grown Diamond District — «місце, яке переосмислює повсякденні моменти Нью-Йорка через діамантову призму, що відзначає силу вирощених в лабораторії діамантів, здатних революціонізувати повсякденний гламур».
Відкриття Lab-Grown Diamond District відбулося напередодні Тижня моди у Нью-Йорку.
Активація відбулася після того, як Pandora запустила нову кампанію «Diamonds For All», у якій взяли участь такі знаменитості, як Памела Андерсон та її сини, Грейс Коддінгтон, модель Прешес Лі, танцівниця Вінсон Фрейлі, сурдоперекладачка Rihanna Джастіна Майлз та інші.
Кампанія оспівує руйнування умовностей, розповідає про доступність діамантів як «найкращих друзів кожного» і про те, що їх можна носити не лише на безіменних пальцях, а й на «кожному пальці».