Pandora представила власний діамантовий район
13 Вер 2023, 16:31

Pandora представила власний діамантовий район

Pandora продовжує активно підтримувати колекцію вирощених у лабораторії діамантів.

Новина за темою
Памела Андерсон, сурдоперекладачка та інші з’явились у новій кампанії Pandora

Нещодавно ювелірний бренд у партнерстві з маркетинговим агентством Invisible North створив Lab-Grown Diamond District — «місце, яке переосмислює повсякденні моменти Нью-Йорка через діамантову призму, що відзначає силу вирощених в лабораторії діамантів, здатних революціонізувати повсякденний гламур».

Відкриття Lab-Grown Diamond District відбулося напередодні Тижня моди у Нью-Йорку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Активація відбулася після того, як Pandora запустила нову кампанію «Diamonds For All», у якій взяли участь такі знаменитості, як Памела Андерсон та її сини, Грейс Коддінгтон, модель Прешес Лі, танцівниця Вінсон Фрейлі, сурдоперекладачка Rihanna Джастіна Майлз та інші.

Кампанія оспівує руйнування умовностей, розповідає про доступність діамантів як «найкращих друзів кожного» і про те, що їх можна носити не лише на безіменних пальцях, а й на «кожному пальці».

Розкажіть друзям про новину