У США запустили продукт електронної комерції від TikTok під назвою TikTok Shop.
Компанія пропонує такі функції, як спеціальна вкладка магазину на головному екрані, відеошопінг у реальному часі, рекламу, яку можна купити, та партнерські програми для креаторів.
TikTok тестував свою ініціативу з електронної комерції в США з листопада минулого року. За останні кілька місяців компанія додала більше продавців до тестування. Компанія Bytedance, яка володіє TikTok, експериментує з різними форматами шопінгу на різних ринках, таких як Великобританія та багато країн Південно-Східної Азії.
«TikTok Shop дає можливість брендам і креаторам налагоджувати зв’язок із зацікавленими клієнтами на основі їхніх інтересів, а також поєднує в собі силу спільноти, творчості та комерції, щоб забезпечити безперебійний досвід покупок», — йдеться у повідомленні компанії.
Креатори можуть тегати продукти, щоб полегшити користувачам купівлю товарів з відео в стрічці та під час прямих трансляцій. Бренди можуть створювати власні портфоліо продуктів, які будуть доступні на сторінках їхніх профілів.
TikTok Shop також має спеціальну вкладку, яку він запустив на інших ринках у червні, щоб користувачі могли шукати різні товари, знаходити їх за допомогою рекомендацій, переглядати і керувати своїми замовленнями.
TikTok також створив партнерську програму для продавців, яка дозволяє їм працювати з креаторами на комісійній основі для продажу товарів. Крім того, що Bytedance дозволяє брендам розміщувати свої продукти на платформі, він надає логістичні рішення під назвою «Fulfilled by TikTok», а також безпечний метод оформлення замовлення.
TikTok повідомив, що компанія вже зареєструвала понад 200 000 продавців у Shop. Крім того, понад 100 000 креаторів вже підписалися на партнерську програму.