Cresco Labs, лідер з виробництва продуктів з канабісу, оголосив, що став першою компанією, яка запустила рекламу канабісу на Spotify.
Рекламна кампанія просуває мережу диспансерів медичного та рекреаційного канабісу Sunnyside.
«Аудіостримінгові сервіси — це чудова можливість для брендів цілеспрямовано охопити велику аудиторію, і ми раді співпрацювати зі Spotify, щоб запустити першу в історії рекламу канабісу від нашого національного роздрібного бренду Sunnyside», — сказав Корі Ротшильд, президент Cresco Labs по роботі з національними ритейлерами.
Рекламна кампанія включає 30-секундні аудіо- та диджитал-банери, які ведуть на власну платформу електронної комерції ритейлера. Вона підтримується платною медійною кампанією, яка включає програмні покупки, нативну рекламу, підключене телебачення тощо.
Ця реклама орієнтована на слухачів Spotify і потенційних клієнтів Sunnyside у штаті Іллінойс, де рекреаційний канабіс є легальним.