Власна лінія одягу Tesco F&F оновила бренд і дебютувала з новою креативною платформою.
Розроблений креативним агентством BBH, ролик «Makes Fashion Sense» має на меті змінити імідж бренду F&F, відійшовши від ціннісних комунікацій до більш кураторського, сфокусованого на стилі підходу.
Ролик імітує стереотипну естетику високої моди з красивими моделями та приголомшливими декораціями. Але коли герої біжать назустріч один одному, нарешті зустрічаючись у любовних обіймах, жарт стає зрозумілим.
Телевізійна прем’єра відбудеться 11 вересня під час показу серіалу «Вулиця коронації», а потім буде запущена в соціальних мережах, диджитал зовнішній рекламі, на радіо, торгових точках, на дисплеях, а також на британському телеканалі ITVBe.
Уче Езугву, креативний директор BBH, сказав: «Ми хотіли привнести частину чарівності Tesco з повсякденним розумінням і користю для звичайних людей, спираючись на напруженість між світом моди та модою супермаркетів».