«Лавка Традицій» разом з міжнародною дизайн-агенцією League Design Agency та за сприяння ГО «Музей сучасного мистецтва» запустили просвітницький проєкт «Мистецтво на полиці».
З вересня до листопада включно на полицях чотирьох київських «Сільпо» можна знайти фермерські продукти з картинами Архипа Куїнджі, Івана Труша, Олекси Новаківського, Олександра Богомазова та інших.
«Зараз як ніколи хочеться пізнавати українське: вивчати мову, історію, культуру і мистецтво. Поки постійні експозиції художніх музеїв зачинені, а чимало творів евакуйовані, ми вирішили принести живопис прямо на полиці супермаркету “Сільпо” і розповісти про наших митців трохи більше», — пояснює керівниця «Лавки Традицій» Марина Булацька.
До проєкту долучилися більше 10 українських фермерів-резидентів «Лавки Традицій»: саме в паковання їх продуктів — чаю, меду, соку та інших — дизайнери League Design Agency інтегрували пейзажі українських митців. Біографії художників і історії створення їх робіт автори проєкту зібрали на спеціальному сайті.