Burger King випустить спільний ремікс зі Steve Aoki
11 Вер 2023, 12:45

Burger King випустить спільний ремікс зі Steve Aoki

Burger King об’єднався із зірковим діджеєм та музичним продюсером Steve Aoki, щоб зробити ремікс на джингл «Whopper, Whopper», який підкорив інтернет.

Мережа ресторанів фаст-фуду та музикант у партнерстві зі студією Paramount Brand Studio пропонують новий погляд на вірусний хіт у рамках спонсорства Burger King на церемонії вручення музичних нагород MTV Video Music Awards (VMA). Burger King є спонсором шоу протягом останніх чотирьох років і часто співпрацює з відомими артистами з цієї нагоди.

Повна версія реміксу з’явиться на офіційному каналі Spotify та у вигляді аудіокліпу для TikTok 12 вересня. На VMA Burger King та Steve Aoki також представлять музичне відео.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
@burgerking #BKPartner 9/12 at 8pm ET. #VMAs. It’s going down. 👑 @Steve Aoki @MTV ♬ original sound – Burger King

Оригінальний джингл «Whopper, Whopper» описує фірмове меню і саме це призвело до стрімкого злету його популярності у соціальних мережах.

«Whopper, Whopper», що відсилає до реклами Burger King «Have It Your Way» 70-х років, здобув популярність не лише в інтернеті. Цього року Burger King демонструє стрімкий ріст продажів: згідно з останнім аналізом Kantar BrandZ, вартість бренду компанії зросла на 8% у порівнянні з минулим роком і сягнула 7,7 мільярда доларів.

Нагадаємо, нещодавно McDonald’s Indonesia представив свій новий рекламний джингл в стилі J-Pop, який очолив музичні чарти.

Розкажіть друзям про новину