7 вересня відбулись Загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. По результатах зборів обрано новий склад Наглядової Ради, що є колегіальним керівним органом Коаліції, її “парламентом”.
Станом на вересень 2023 року до складу ВРК входить 135 членів, з яких 104 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.
На зборах були присутні 85 учасників, які представляли 72 компанії дійсних членів, що мали право голосу.
У результаті голосування було обрано новий склад Наглядової Ради та зафіксовані їх напрямки діяльності на найближчі 2 роки:
- Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
- Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Internet/Digital реклама
- Сергій Борсук, UMG – Радіо Реклама
- Валерій Варениця, 1+1 media – Реклама на телебаченні
- Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
- Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
- Дмитро Кутовий, Nostra Communications Group – Foreign Markets Access
- Олена Лобова, Change Communication – PR: агентства та ринок
- Ксенія Михайленко, OMD Optimum Media – Комітет Медіа агентств
- Євгеній Миронюк, Brain Tank – Стратегічний розвиток Коаліції
- Наталія Морозова, Havas Village Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
- Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
- Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
- Ігор Полосьмак, Razom Group – Оцінка об’ємів рекламного ринку
- Тетяна Попова, Mex a member of Havas – Зв’язки з міжнародними бізнес-асоціаціями
- Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів та маркетологів
- Людмила Титаренко, Megapolis – Транзитна реклама
- Дмитро Федоренко, Seventeam – Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства
- Юрій Чаруха, BigBoard – Out Of Home Media
- Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси (ADC*UA Club)