Warner Music вперше підписав контракт з віртуальною поп-зіркою
07 Вер 2023, 12:18

Warner Music вперше підписав контракт з віртуальною поп-зіркою

У диджитал-середовищі, що постійно розвивається, 18-річна інфлюенсерка Noonoouri стала відомою завдяки приголомшливій кількості підписників в Instagram, яких у неї 403 000.

Натхненником створення Noonoouri є німецький CGI-художник Йорг Цубер. Вона з’явилася у 2018 році, коли взяла участь у модних показах Dior, Valentino, Miu Miu та косметичної лінії Кім Кардаш’ян KKW Beauty.

Героїня нещодавно спробувала себе в музичній сфері з піснею «Dominoes», яка зібрала понад 50 000 переглядів на YouTube. Цього хіта було достатньо, щоб компанія Warner Music запропонувала їй підписати контракт. Таким чином Noonoouri стала першою диджитал «інфлюенсеркою», яка уклала велику угоду зі студією звукозапису.

Noonoouri, по суті, є метавсесвітнім аватаром, а її вокальна майстерність оживає завдяки складній роботі штучного інтелекту.

Варто зазначити, що технологія штучного інтелекту, яку використовують під час записів пісень Noonoouri, залишається нерозкритою для громадськості. За даними Forbes, роялті від її музичних проєктів будуть розділені між виконавцем, Warner і креатором, що відображає спільну природу цієї нової сфери.

Інтеграція штучного інтелекту в музичний продакшн та поява віртуальних інфлюенсерів, таких як Noonoouri, поступово набуває все більшого визнання. Зокрема, молоде покоління сприймає цих віртуальних знаменитостей як природну частину свого диджитал-середовища.

З того ж звіту випливає, що кампанії за участю віртуальних інфлюенсерів можуть мати вищий рівень залученості порівняно з кампаніями за участю їхніх реальних аналогів. Однак ця тенденція викликає занепокоєння серед музикантів, які побоюються, що зростаюча присутність віртуальних артистів може стати загрозою для їхніх засобів до існування.

Розкажіть друзям про новину