«За рибу гроші?»: мережа супермаркетів запустила кампанію з одеським колоритом
05 Вер 2023, 15:28

«За рибу гроші?»: мережа супермаркетів запустила кампанію з одеським колоритом

Мережа VARUS спільно з агенцією NEAT NAME розробила рекламну кампанію з одеським колоритом для відкриття свого першого супермаркету в українській столиці гумору.

За кілька місяців до відкриття нового супермаркету VARUS в Одесі було розміщено зовнішню рекламу із цікавими та грайливими сюжетами, щоб дійсно запам’ятатись і викликати усмішку у місцевих жителів. «За рибу гроші? Але зі знижкою!», «Синенькі є не тільки на привозі!», «Робіть базар у VARUS – а ми вам бонус!» — знайомий жартівливий колорит ринкової толоки припав одеситам до душі.

До медійної реклами в YouTube була залучена «Родина Варусенків» – анімовані маскоти мережі, що привертали увагу до відкриття та висвітлювали запропоновані мережею бонуси для покупців.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми довго готувалися до відкриття першого супермаркету VARUS в Одесі. Для нашої мережі це новий регіон, тож ми провели ретельну роботу, аналізували ринок, дізнавались вподобання наших майбутніх клієнтів. І в результаті розробили ексклюзивну креативну рекламну кампанію.
Анна Луганська
директорка з маркетингу мережі VARUS

Також до рекламної кампанії VARUS залучив такий канал комунікації, як соціальні мережі. Ритейлер запрошував завітати одеситів до нового супермаркету, порівнюючи його з Привозом – легендарним Одеським ринком, де «можна купити все на світі та ще трохи».

Запуск VARUS в Одесі — класний проєкт, який надихнув нас на лаконічні та цікаві рішення. У шестисекундних роликах для YouTube нам вдалося передати одеський колорит, розказати про асортимент VARUS та познайомити глядачів із родиною Варусенків — персонажами програми лояльності VARUS PERFECT.
Михайло Степанський
креативний директор NEAT NAME

Заздалегідь завоювати серця одеситів VARUS допомогла рекламна кампанія, що охоплювала всю потенційну аудиторію, як в онлайн, так і в офлайні. Зовсім скоро родину Варусенків можна побачити і в інших комунікаціях мережі.

Розкажіть друзям про новину