Мережа VARUS спільно з агенцією NEAT NAME розробила рекламну кампанію з одеським колоритом для відкриття свого першого супермаркету в українській столиці гумору.
За кілька місяців до відкриття нового супермаркету VARUS в Одесі було розміщено зовнішню рекламу із цікавими та грайливими сюжетами, щоб дійсно запам’ятатись і викликати усмішку у місцевих жителів. «За рибу гроші? Але зі знижкою!», «Синенькі є не тільки на привозі!», «Робіть базар у VARUS – а ми вам бонус!» — знайомий жартівливий колорит ринкової толоки припав одеситам до душі.
До медійної реклами в YouTube була залучена «Родина Варусенків» – анімовані маскоти мережі, що привертали увагу до відкриття та висвітлювали запропоновані мережею бонуси для покупців.
Також до рекламної кампанії VARUS залучив такий канал комунікації, як соціальні мережі. Ритейлер запрошував завітати одеситів до нового супермаркету, порівнюючи його з Привозом – легендарним Одеським ринком, де «можна купити все на світі та ще трохи».
Заздалегідь завоювати серця одеситів VARUS допомогла рекламна кампанія, що охоплювала всю потенційну аудиторію, як в онлайн, так і в офлайні. Зовсім скоро родину Варусенків можна побачити і в інших комунікаціях мережі.