Dr. Pepper захотів зробити фурор у Великій Британії за допомогою захоплюючого перезапуску, який включає новий дизайн та першу масштабну кампанію за останні десять років.
Відомий своїм грайливим і зухвалим духом, бренд газованої води хоче заохотити своїх шанувальників прийняти свої унікальні дивацтва і насолодитися речами, які роблять їх напрочуд незвичайними.
Серцем цього відродження є кампанія «Try More Weird», у рамках якої був зроблений повний редизайн бляшанки.
Цей оновлений дизайн демонструє контрастні завитки, що поєднують культовий бордовий Dr Pepper з яскравим і привабливим яскраво-рожевим, що є ідеальною основою для 23 смаків, які складають неповторний смак напою.
Примітно, що варіант варіант напою без цукру також зазнав змін у назві, що виходить за рамки просто нового вигляду. Раніше відомий як Dr Pepper Zero, варіант без цукру тепер має грайливу назву Dr Pepper Zerooo, що підкреслює його відсутність цукру за допомогою додаткових букв «о».
«Завдяки своєму унікальному смаку та індивідуальності бренду Dr. Pepper має неймовірно відданих шанувальників, — коментує Мартін Атток, віце-президент з комерційного розвитку CCEP GB. — Ми впевнені, що нова упаковка Dr. Pepper стане ще більш помітною на полиці, а кампанія «Try More Weird» розважить покупців, заохотить їх проявити свою індивідуальність та не забувати про бренд».