Reese’s наповнив картотеку арахісовою пастою
04 Вер 2023, 10:42

Reese’s наповнив картотеку арахісовою пастою

Компанія Reese’s продовжила свою кампанію «Put Peanut Butter In It», яка передбачає додавання арахісового масла в абсолютно все, поклавши його в шоколадну картотеку.

Новина за темою
Reese’s наповнив шоколадну туфлю арахісовою пастою

Кремова, горіхова картотека від креативного агентства Mother знаменує собою запуск у Великобританії нового батончика з арахісовим маслом від компанії Hershey, прокоментувала керівниця відділу маркетингу Hershey Europe Марія Шиляєва:

«Ми створюємо арахісову революцію в категорії шоколадних батончиків, щоб зруйнувати звичні уявлення. Наша місія — наповнити все арахісовим маслом, і ми раді запустити батончик Reese’s Bar у Великобританії, з його культовим солодко-солоним смаком арахісового масла та шоколадним ароматом, переосмисленим у новій формі».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину