Компанія Reese’s продовжила свою кампанію «Put Peanut Butter In It», яка передбачає додавання арахісового масла в абсолютно все, поклавши його в шоколадну картотеку.
Новина за темою
Reese’s наповнив шоколадну туфлю арахісовою пастою
Кремова, горіхова картотека від креативного агентства Mother знаменує собою запуск у Великобританії нового батончика з арахісовим маслом від компанії Hershey, прокоментувала керівниця відділу маркетингу Hershey Europe Марія Шиляєва:
«Ми створюємо арахісову революцію в категорії шоколадних батончиків, щоб зруйнувати звичні уявлення. Наша місія — наповнити все арахісовим маслом, і ми раді запустити батончик Reese’s Bar у Великобританії, з його культовим солодко-солоним смаком арахісового масла та шоколадним ароматом, переосмисленим у новій формі».