Остання кампанія технологічного гіганта Google складається з 24 коротких відеороликів.
Вона розроблена творчою студією Stink Studios, Google Creative Lab та Google Brand Studio (EMEA)
У кожному з роликів показано, як люди використовують застосунок на практиці: від пошуку необхідних речей під час прогулянок до пошуку пісні, яка грає у голові. Ролики ожили завдяки локальному пошуку, поведінці покупців та культурним трендам.
Кейт Сазерленд, виконавча продюсерка Stink Studios, сказала: «Було дуже приємно розвивати успіх минулорічної кампанії Google, і ми вхопилися за можливість продовжити співпрацю з Google Creative Lab, Google Brand Studio, Stink Studios та Stink Films, працюючи як одна велика команда.
Кампанія є свідченням тісної співпраці, яку ми розвивали протягом усього проекту, і нашого щирого захоплення справді інноваційним продуктом».