Zara відзначила буденність офісного життя у новій кампанії
31 Сер 2023, 14:23

Zara відзначила буденність офісного життя у новій кампанії

Модний бренд Zara випустив ролик «Back to Work» для просування свого асортименту офісного одягу.

У ролику стильний чоловік прямує на роботу. Його супроводжують різні буденні сценарії, що випробовують його терпіння: від людини, яка намагається нести занадто багато кави, до літньої жінки, яка рухається надто повільно, та кур’єра, який не припиняє свистіти.

«Back to Work» був знятий на 35-міліметрову плівку. Зйомкою ролика займалась компанія PRODn, а пост-продакшн контролювала компанія BYT NYC.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик тонко передає динаміку робочого процесу, а також фіксує як буденне, так і комічне в офісних сценаріях, що робить його актуальним для працівників у будь-якому куточку світу.

Розкажіть друзям про новину