Новий проект «Шкварка» про меми війни покаже незашкварний народний гумор
31 Сер 2023, 13:50

Новий проект «Шкварка» про меми війни покаже незашкварний народний гумор

У новій іронічно-гумористичній програмі «Шкварка» ICTV2 зібрав найпопулярніші народні жарти від непереможних українців, щоб разом посміятися і дати відповідь ворогу вибухом гучного сміху. Прем’єру про найвідоміші меми нашого часу покажуть у перший понеділок осені, 4 вересня. 

«Шкварка» стане доповненням суперуспішної лінійки брендових проєктів ICTV та ICTV2 — «Громадянська оборона» та «Антизомбі». На відміну від цих програм, які дають серйозну аналітику актуальних подій, фахово розвінчують пропаганду та пояснюють, як вона працює, — «Шкварка» до всього ще й допомагатиме глядачам спускати пару. Сьогодні, в часи великого емоційного навантаження, це потрібно кожному з нас, переконані творці проєкту. 

«Ми у родині телеканалів ICTV та ICTV2 давно переконані, що гумор, здатність знайти смішне навіть у складній ситуації, інколи навіть посміятися з себе — це суперсила українців, яка і допомагає нам лупати будь-яку скелю. А як наші люди висміюють ворогів – це взагалі мистецтво. Ви самі бачите, як швидко та у якій кількості в нас з‘являють меми, як реакція на ті чи інші резонансні події. Раніше таку функцію в українському суспільстві виконували картикартури. Тепер – це меми. Ми ж робитимемо телекарткатури — здебільшого на наших ворогів, їхнє суспільство, недоліки. Буквально їх «шкваритимемо», — розповідає генеральна креативна продюсерка програмного напряму телеканалів ICTV, ICTV та SLM.Doc Тетяна Гребенік.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У «Шкварці» говоритимуть про актуальні події у форматі сатири та гротеску. Розробляючи концепцію, команда надихалася старими сатиричними журналами «Перець» і «Шершень». Звідси і назва програми. 

«Хотілося обрати красномовну та суто українську назву. Так народилася «Шкварка». Це дуже «українське слово», із українською душею — соковите та промовисте. Саме таке, за яке ми усі любимо нашу мову. Це слово водночас багатогранне і тепле. У глядачів буде «і у серці шкварчати», коли ми говоритимемо про наших котиків, мужність українського народу», — додає Тетяна.

Розкажіть друзям про новину