Пивоварна корпорація AB InBev запустила нову ітерацію своєї кампанії «That’s Who We Are».
У рекламному ролику розповідається про програму корпорації з постачання питної води у зони стихійних лих та громади, що її потребують.
У рамках цієї програми AB InBev співпрацює з Національною пожежною радою добровольців, забезпечуючи питною водою добровольців, які борються з лісовими пожежами по всій країні. Корпорація прагне налагодити зв’язок зі споживачами через активізацію та підтримку громад, які цього потребують.
З 2019 року AB InBev передала понад дев’ять мільйонів бляшанок води приблизно 2 500 пожежним підрозділам у 49 штатах. Крім того, корпорація разом зі своїми оптовими партнерами та Американським Червоним Хрестом пожертвувала 90 мільйонів бляшанок води громадам США, які її потребують, з моменту заснування програми допомоги в надзвичайних ситуаціях у 1988 році.
«Ми сподіваємося, що запуск реклами «We Can’t Predict. We Can Prepare» напередодні Національного місяця готовності приверне більше уваги до важливості планування та підготовки до стихійних лих, — сказав Сезар Варгас, директор із зовнішніх зв’язків AB InBev у США. — Наша прихильність до місцевих громад та тих, хто першим реагує на надзвичайні ситуації, вкорінена в нашій спадщині. Завдяки нашій програмі забезпечення питною водою в надзвичайних ситуаціях Anheuser-Busch готова допомогти нашим сусідам, друзям і сім’ям у важкі часи».