Пивоварна корпорація показала, як допомагає пожежникам та постраждалим від стихійного лиха
30 Сер 2023, 15:36

Пивоварна корпорація показала, як допомагає пожежникам та постраждалим від стихійного лиха

Пивоварна корпорація AB InBev запустила нову ітерацію своєї кампанії «That’s Who We Are».

У рекламному ролику розповідається про програму корпорації з постачання питної води у зони стихійних лих та громади, що її потребують.

У рамках цієї програми AB InBev співпрацює з Національною пожежною радою добровольців, забезпечуючи питною водою добровольців, які борються з лісовими пожежами по всій країні. Корпорація прагне налагодити зв’язок зі споживачами через активізацію та підтримку громад, які цього потребують.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З 2019 року AB InBev передала понад дев’ять мільйонів бляшанок води приблизно 2 500 пожежним підрозділам у 49 штатах. Крім того, корпорація разом зі своїми оптовими партнерами та Американським Червоним Хрестом пожертвувала 90 мільйонів бляшанок води громадам США, які її потребують, з моменту заснування програми допомоги в надзвичайних ситуаціях у 1988 році.

«Ми сподіваємося, що запуск реклами «We Can’t Predict. We Can Prepare» напередодні Національного місяця готовності приверне більше уваги до важливості планування та підготовки до стихійних лих, — сказав Сезар Варгас, директор із зовнішніх зв’язків AB InBev у США. — Наша прихильність до місцевих громад та тих, хто першим реагує на надзвичайні ситуації, вкорінена в нашій спадщині. Завдяки нашій програмі забезпечення питною водою в надзвичайних ситуаціях Anheuser-Busch готова допомогти нашим сусідам, друзям і сім’ям у важкі часи».

Розкажіть друзям про новину