Повернення до школи майже завжди спричиняє тиск і стрес для батьків, коли вони готують своїх дітей до нового навчального року.
Бренд напоїв Capri Sun вирішив використати цьогорічний сезон підготовки до школи, щоб нагадати батькам, що 50 секунд спокою — це одна випита упаковка соку.
За даними Capri Sun, споживання одного з їхніх напоїв займає близько 50 секунд, і, виходячи з цього, вони створили напій «Kid Noise-Cancelling Juice Drink» в рамках кампанії від рекламного агентства Mischief.
Дві упаковки напою Capri Sun представлені у коробці, що схожа на ту, у якій знаходяться електронні аксесуари. На передній частині коробки розміщено фотографію напою з графікою, натхненною гаджетами.
Крім того, кожен набір включає в себе купон на $100, який можна використати на сайті з пошуку допомоги у виконанні повсякденних домашніх справ TaskRabbit, щоб додати більше спокійного часу, переклавши частину обов’язків на когось іншого.
«Ми в Capri Sun знаємо, що повернення до школи — це напружений час, і, запустивши напій «Kid Noise-Cancelling Juice Drink», ми прагнемо показати нашу вдячність батькам, подарувавши їм 50 секунд спокою, — зазначила Саманта Міллс, заступниця директора з комунікацій бренду. — Коли батьки купують ці нові упаковки соку, вони купують собі такий необхідний спокій і тишу. Наше партнерство з TaskRabbit — це стратегічне зусилля, спрямоване на те, щоб дати батькам те, чого вони дійсно потребують — час для себе без турбот».
«Kid Noise-Cancelling Juice Drink» можна придбати в рамках акції на спеціальному сайті, доки не закінчаться запаси.