Синій птах Twitter потрапив до списку видів, що перебувають під загрозою зникнення.
Благодійна організація, яка займається порятунком папуг, World Parrot Trust запустила кампанію під назвою #LetTheBlueBirdFly, закликаючи Ілона Маска надати логотипу синього птаха Twitter нове життя, пожертвувавши його організації на підтримку критично важливих зусиль з охорони природи, освіти та збереження ареалів проживання.
Заклик прозвучав у відповідь на нещодавнє рішення Ілона Маска про ребрендинг, що може призвести до зникнення улюбленого символу Twitter із суспільної свідомості.
Відео з синім ара заохочує приєднатися до кампанії, підписавшись на @ParrotTrust, поширивши повідомлення про кампанію та позначивши @elonmusk хештегом #LetTheBlueBirdFly.
Синій ара занесений до Червоної книги як зникаючий вид птахів. В природі їх існує менше 1 700 особин.
«Підтримуючи дух #LetTheBlueBirdFly, ми розширюємо наші зобов’язання щодо збереження видів папуг у їхніх природних середовищах існування та забезпечення їхнього процвітаючого існування як компаньйонів, — стверджує Стів Мілпачер, операційний директор World Parrot Trust. — Наша кампанія відображає саму суть нашої місії, підкреслюючи спільну відповідальність, яку ми всі несемо за збереження цих чудових створінь, подібно до культового синього птаха Twitter».
Кампанія була розроблена спільно з рекламним агентством Conill.
«Ми раді співпрацювати з World Parrot Trust, щоб додати наш творчий підхід до їхніх зусиль зі збереження дикої природи, — сказала Вероніка Елізондо, креативна директорка Conill. — Це саме той проєкт, який приносить особливе задоволення нашим командам. Це можливість творити добро у світі з благородною метою».