Pepsi відкриє ретро-закусочну до свого 125-річчя
25 Сер 2023, 12:28

Pepsi відкриє ретро-закусочну до свого 125-річчя

У березні цього року Pepsi представила абсолютно новий логотип та візуальну ідентичність на честь свого 125-річчя. Новий образ, який включає оновлену кольорову палітру та шрифт, має на меті відкрити еру, коли бренд виглядає «молодшим, ніж будь-коли».

Новина за темою
Pepsi змінила лого вперше за 15 років

Тепер шанувальники зможуть побачити оновлений брендинг популярного напою на всьому, від упаковки до вивісок, обладнання та рекламних оголошень. А щоб розпочати святкування, бренд представив закусочну 125 Pepsi Diner, відкриття якої заплановане на жовтень.

Натхненний традиційною американською закусочною, цей попап-ресторан покаже деякі з найбільш знакових моментів і творінь Pepsi за останнє століття, включаючи серію роликів «The Pepsi Girl», напій Pepsi-Cola Soda Shop, кампанію «Is Pepsi OK?» та інші.

Увійшовши до закладу, можна побачити інтер’єр, який відображає декорації найбільш пам’ятних рекламних роликів газованої води, з унікальними пам’ятними речами з 125-річного архіву напою. Відвідувачі зможуть скуштувати старі та нові страви Pepsi, включаючи вірусні хіти, такі як Pepsi PILK (поєднання Pepsi та молока), Crystal Pepsi (прозора Pepsi) та Pepsi-Colachup (Pepsi з кетчупом).

Ресторан прийматиме відвідувачів з 19 по 25 жовтня 2023 року в Нью-Йорку, вартість двогодинної вечері починається від 50 доларів.

«За останні 125 років Pepsi стала культовим брендом з багатою спадщиною, що кидає виклик статус-кво в пошуках задоволення, як в індустрії напоїв, так і в попкультурі в цілому, — сказав Тодд Каплан, директор з маркетингу Pepsi. — Pepsi 125 Diner об’єднає все найкраще від Pepsi під одним дахом — від найулюбленіших рекламних роликів до найяскравіших музичних моментів, найрідкісніших продуктів та багато іншого».

Розкажіть друзям про новину