Компанія Airbnb випустила останню частину своєї нової маркетингової стратегії, яка фокусується на більш привабливих активаціях.
Завдяки сотням тисяч унікальних листувань по всьому світу, Airbnb запропонував житло для кожного типу мандрівників і на будь-який випадок. Будь то перша подорож без дітей чи щорічна зустріч друзів, нова рекламна кампанія — це колекція короткометражних анімаційних фільмів, які зобразили випадки, коли мандрівники звертаються до Airbnb.
Нова кампанія підкреслює сильні сторони Airbnb, виявлені під час тісного спілкування з гостями та господарями. Більше простору, більше зручностей, більш спокійне проживання та унікальні враження, і все це за кращою ціною — це лише деякі з унікальних аспектів, які люди можуть знайти, лише зупинившись на Airbnb, і які творчо висвітлені в цій кампанії.
Мініатюрні декорації для роликів були створені та втілені в життя анімаційною компанією Buck Animation у рамках нової кампанії бренду «Get an Airbnb», яка буде запущена в США, Великобританії, Канаді, Австралії та кількох інших країнах світу протягом наступних тижнів.
Директор з маркетингу Airbnb Хірокі Асаї розповів: «Коли Airbnb зростав до пандемії, він втрачав свою диференціацію. Було багато конкуруючих варіантів для мандрівників, і Airbnb … втрачав свою унікальність.
Тож після пандемії було прийнято рішення зосередитися на основному бізнесі і зосередитися на створенні досвіду, створенні функцій і створенні продукту… щоб диференціювати себе, а потім використовувати бренд, щоб фактично спілкуватися і навчати людей, у чому полягають ці відмінності».