Oscar Mayer надихнувся вірусним мемом для створення соломинки з хот-дога
23 Сер 2023, 15:33

Oscar Mayer надихнувся вірусним мемом для створення соломинки з хот-дога

Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer створив соломинку з хот-дога. Бренд надихнувся мемом, де фанат бейсбольної команди Янкіс проткнув дірку в сосисці з хот-дога і встромив його в своє пиво, щоб пити з нього.

Цей момент зняв на камеру користувач @NewYorkNico, який у своєму пості в Instagram запитав: «Що за фігня відбувається на бейсбольних матчах цього року?».

І хоча ніхто не придумав вагомої причини, чому цей фанат вирішив, що найкращий спосіб пити пиво — через сосиску з хот-дога, Oscar Mayer хоче, щоб люди спробували це самі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У відповідь на мем, який залишив незліченну кількість людей збентеженими, Oscar Mayer випустив свою власну соломинку з хот-дога, вироблену з силікона, яка імітує зовнішній вигляд приготованого хот-дога Oscar Mayer аж до його розміру та кольору.

Єдина відмінність полягає в тому, що соломинка, розроблена рекламним агентством Johannes Leonardo, має отвір, через який можна ковтати напій, якщо звичайна соломинка вже не підходить для цього.

Розкажіть друзям про новину