Мережа тренажерних залів Gymbox стверджує, що стала першим брендом, який розмістив рекламу на даху лондонського автобуса.
Рекламна кампанія спрямована на просування занять повітряним пілатесом і йогою — нетрадиційних тренувань, під час яких відвідувачі виконують вправи, використовуючи повітряний гамак.
Креативна частина рекламної кампанії та медіазакупівлі були виконані власними силами.
Рорі МакЕнті, директор з маркетингу Gymbox, придумав цю ідею під час занять з повітряної гімнастики.
«Оскільки заняття з повітряної гімнастики дозволяють зависати в повітрі, ми подумали, що дахи лондонських автобусів стануть ідеальним рекламним майданчиком для потенційних користувачів класів, — сказав він. — Зрештою, це досить унікальне місце для розміщення реклами, майже таке ж унікальне, як і наші повітряні класи!».