Foreign Markets Access – напрямок роботи Всеукраїнської рекламної коаліції, спрямований на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій шляхом масштабування рекламних бізнесів у нові країни та виходу на зовнішні ринки. Створення сайту агрегації даних та збору корисної інформації про закордонні рекламні ринки – ще один крок у цьому напрямку.
Сайт Foreign Markets Access є спільною ініціативою ВРК та рекламно-комунікаційного холдингу NCG. Метою проєкту є надати українським бізнесам інструмент швидкого та зручного отримання необхідної інформації для запуску кампаній в інших країнах.
Насамперед напрямок створено для допомоги українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам та промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах. У часи, які стали випробуванням для багатьох галузей – це наш вклад в збереження і розбудову України.
Максим Лазебник
генеральний директор ВРК
На сайті агрегуються основні дані про профілі країн та параметри ринку реклами, що є необхідною складовою для планування промоції за кордоном. На даний час зібрано загальну інформацію (населення, площа, ВВП тощо) та основні дані про рекламні ринки 15+ країн. Але інформація постійно оновлюється та перелік країн згодом буде розширено.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Саме об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися у специфіці рекламних комунікацій різних країн. NCG вже 15 років допомагає брендам та бізнесам розвиватися як в Україні, так й в більш ніж десятках країнах світу. Наш міжнародний досвід переконує, що Foreign Markets Access є сьогодні необхідним інструментом для допомоги українських компаніям маштабуватися у нові країни.
Дмитро Кутовий
засновник та CEO NCG
На сайті Foreign markets access представлена інформація за кілька останніх років, що дає можливість відслідковувати тренди ринків та регіонів. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші.