Бредлі Купер знявся у рекламній кампанії Louis Vuitton, присвяченій оновленій та вдосконаленій моделі годинників Tambour.
Нова кампанія стартує cпочатку у друкованих виданнях по всьому світу, включаючи журнал Esquire в США, а з 1 вересня вона з’явиться на соціальних і диджитал каналах Vuitton.
Рекламні фото зроблені фотографом Маріо Сорренті в Музеї д’Орсе в Парижі, а ролик створив режисер «Ла-Ла Ленду» Демієн Шазелл. У ньому Купер чекає на таємничу жінку, силует якої видніється на тлі великого механічного годинника музею.
Годинник Tambour, який вважається унісекс-моделлю, буде доступний у двох варіантах зі сталі із сірим або темно-синім циферблатом, що будуть коштувати 19 500 євро, модель зі сталі та золота, модель із суцільного 18-каратного жовтого золота, а також версія з рожевого золота.
Актор став першим спеціальним амбасадором бренду Louis Vuitton для годинників у вересні 2022 року, коли Tambour відзначав своє 20-річчя. На честь цього партнерства вийшов рекламний ролик «Journey Beyond Time». Це була перша велика ініціатива Жана Арно відтоді, як він лише рік тому прийшов на посаду директора з маркетингу та розробки продуктів для годинників.