У зв’язку з тим, що іспанські та англійські жіночі збірні вже забезпечили собі місця у фіналі Чемпіонату світу з футболу, Coca-Cola визнала успіх цьогорічного турніру, привертаючи увагу до того, як змінилося ставлення до жінок-футболісток.
Для цього компанія розмістила на футбольних полях Австралії та Нової Зеландії, які приймають чемпіонат, надихаючі заяви, які трансформували поширені хибні уявлення про жінок у спорті в позитивні меседжі.
Два повідомлення стосуються біографії гравців команди Coca-Cola Еллі Карпентер та Кеті Бовен, визнаючи їх зусилля, які вони доклали до того, щоб кинути виклик обставинам, подолати бар’єри та «повірити в магію» під час участі у змаганні.
Інші повідомлення, зняті дронами, включили розповіді про те, як сільська дівчина, яка раніше вважала, що ніколи не досягне успіху у професійному футболі, тепер представляє свою країну перед 75 000 вболівальників.
Coca-Cola взяла мізогінні настрої, наприклад, про те, що жінки не придатні для гри у футбол, і змінила їх на протилежні, підкреслюючи, що понад 29 мільйонів гравців-жінок щороку беруть участь у цьому виді спорту.
Кейт Міллер, директор з маркетингу Coca-Cola в Австралії, розповіла, компанія, яка підтримує Чемпіонат світу з футболу серед жінок з моменту його заснування у 1991 році, дуже пишається тим, що відзначає такий успіх змагань.
Кидаючи виклик поширеним стереотипам, з якими стикаються жінки-гравці, і змінюючи наратив навколо жіночого футболу, кампанія сподівається створити позитивний імпульс для більшої кількості людей, які зацікавляться цим видом спорту.