Національний маркетплейс АЛЛО запустив рекламну кампанію «Звільни свого генія» з відомими геніями XX століття.
При розробці key visual команда використала програму штучного інтелекту MidJourney задля досягнення виняткового результату — поєднати в одному зображенні видатних особистостей XX століття та користування сучасними гаджетами.
Альберт Ейнштейн, лауреат Нобелівської премії з фізики та найвідоміший геній XX століття, мчить на гіроскутері у навушниках та зі смартфоном у руках. Леся Українка — геніальна письменниця, перекладачка, культурна діячка — готова занотувати кілька поетичних рядків на ноутбуці. Сальвадор Далі, видатний митець XX століття, за допомогою планшета готується до створення нового сюрреалістичного шедевру. А сам відеоролик створено за допомогою глибокої генеративної нейронної мережі Stable Diffusion.
«Щороку до початку шкільного сезону АЛЛО готує неймовірні пропозиції та знижки. Ніколи ще діти так не сумували за навчанням, вчителями та однокласниками, а тому серйозно готуються до нового навчального року. Здивуємо клієнтів не лише акціями та їх кількістю, а й яскравим креативом: наразі, в маркетингу загалом, для генерації зображень та відео ми активно використовуємо штучний інтелект. У цій кампанії ми говоримо про натхнення, таланти та геніальність кожної дитини; в сучасному світі саме завдяки технологіям розкривається потенціал учня — це ми і прагнули донести», — зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.