27 серпня завершується збір робіт до міжнародного дайджесту CrUAtivity. Подати роботи, що були реалізовані з травня по серпень 2023 року, може будь-яка українська агенція на безоплатній основі.
СrUAtivity — це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Всі випуски дайджесту представлено на сайті.
Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.
Мета проєкту — регулярно нагадувати міжнародній спільноті про рекламну індустрію України, проєкти та можливості українських креаторів, створюючи інформаційний простір, що сприятиме посиленню співпраці між українськими рекламниками та іноземними замовниками.
Подати роботи та показати свої вміння на міжнародному ринку можуть українські агенції різної спеціалізації на безоплатній основі. Для цього треба заповнити гугл-форму, де дати короткий опис роботи англійською мовою, вказати період реалізації роботи, категорію, до якої вона належить, додати віжуал та/або відео роботи.
Дайджест має обмежену кількість кейсів, які можуть бути включені, тож пріоритет мають роботи подані через гугл-форму та роботи членів ВРК.