«Сміливість перемагає страх»: креативна агенція разом з Міноборони запустили національну кампанію
18 Сер 2023, 12:19

«Сміливість перемагає страх»: креативна агенція разом з Міноборони запустили національну кампанію

За весну 2023 року понад половина опитаних українців не зверталася до ТЦКтаСП (територіальний центр комплектування та соціальної підтримки) навіть для уточнення даних. Найбільше тих, хто не звертався, у вікових групах 25–34 років (72%) та 35–44 років (66%). 

Є багато причин через які українці не оновлюють дані — сумніви, недовіра, ілюзії про війну, і страх. Страх підсилюється інформаційною напругою, а тиск з боку суспільства кожен день змушує виправдовуватись. Агенція I AM IDEA разом з Міністерством оборони України запустили кампанію, де визнають страх кожного українця і кажуть, що боятися – це нормально, а визнавати страх — це сміливо. 

Здебільшого існуюча комунікація — це залучення людей до ЗСУ під патріархальними тисками, бо ти ж захисник, ти маєш бути мужнім! Наша задача була апелювати до людей, які розуміють, що мають захищати країну, але поки знаходяться в стані «дадуть повестку — піду, не дадуть – не піду». Для нас було важливо почати говорити людською мовою, щиро і чесно. Коли думали над ідеями, проводили дослідження, то зрозуміли, що все зводиться до однієї історії — людям банально страшно, тому вони не йдуть на службу до ЗСУ. І тут одна з найпотужніших силових структур у світі каже, що боятися — це нормально. Це про прийняття людських емоцій, які ми переживаємо кожен день.
Ігор Фінашкін
креативний директор I AM IDEA

Ганна Маляр, заступник Міністра оборони України, зазначає: «Є дві складові перемоги — люди і зброя. І треба розуміти, що усі мобілізовані — це не всі, хто виконує стрілецькі задачі, є потреба в усіх спеціальностях. Тут важлива довіра між громадянами і ТЦК, зараз цю довіру треба вибудовувати з нуля. Тому ми робимо крок на зустріч до цієї довіри, бо у нас у всіх одна задача — перемогти. Дякуємо всім відповідальним компаніям, які долучилися до створення цієї інформаційної кампанії».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після визнання цього страху є два шляхи роботи з ним — тікати та заперечувати, або прийняти страх та працювати з ним. I AM IDEA та Міністерство оборони пропонують другий варіант, де кожен може перерости свій страх і стати більшим за нього. 

Як частину національної комунікації, агенція та міністерство разом з продакшном Nо Stars та режисером Євгеном Головатенко створили серію роликів та банери. Всі учасники зйомок, які у військовій формі — реальні бійці.  У комунікації дослідили тему страхів, які формуються з дитинства — зайти в темний підвал, стрибнути з пірса чи підійти до собаки. Кожен боїться, але справжня сила відкривається, коли трансформуєш його на користь собі. 

Будь-який страх можна побороти, якщо ти знаходиш в собі ці сили, то він трансформується в те, що тобі допомагає виживати. Військові на інтерв’ю казали, що страх все одно присутній, вони не стали якимось міфічними безстрашними героями. Наприклад, військова парамедикиня Тайра розповідає, що боїться упустити той момент, де можна ще врятувати поранених, попри весь свій досвід в цій справі. Це можливість для кожного українця визнати страх, а отже бути сміливим, і ця щира сміливість потрібна нині, щоб захищати країну та рідних.
команда I AM IDEA

Розкажіть друзям про новину