У липні 2022 року Національна психологічна асоціація за підтримки Програми розвитку Організації Обʼєднаних Націй (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського союзу запустила лінію психологічної підтримки для українців. Згодом до фінансування долучилися уряди Данії та Канади. Лінія працювала майже рік. І настав час заявити про неї ширшій аудиторії.
Основною ідеєю кампанії стала допомога з пошуком світла в житті, а образ світла став наскрізним.
У пошуках інсайту команда агентства комунікацій provid, що є частиною групи агентств agama, поспілкувалась із фахівцями гарячої лінії та з’ясувала, що навіть у тяжкому стані під час роботи із психологом люди визнають, що щось хороше, світле в їхньому житті є, але внутрішній стан заважає це помітити. Тож основною ідеєю кампанії стала допомога з пошуком світла в житті, а образ світла став наскрізним.
«Важливо, щоб у кампаніях про психологічну допомогу люди впізнавали себе. І водночас, а точніше передусім, треба не травмувати їх. Саме цих принципів дотримувалися ми та колеги з ПРООН в Україні, розробляючи кампанію для Національної лінії психологічної допомоги», — коментують в агентстві provid.
PR-агентство PLEON Talan допомогло докладніше розповісти про лінію підтримки в статті, опублікованій у провідному українському медіа.
Сітілайти партнера — оператора зовнішньої реклами Perekhid Outdoor — у пʼяти містах України, де, зокрема, зосереджена велика кількість ВПО, і постери в потягах міжнародного сполучення обіцяють допомогу з пошуком світла в житті та відразу дають номер телефону гарячої лінії в Україні, а за QR-кодом можна потрапити на сайт, де легко знайти номери цієї лінії для понад 26 країн.
Гаряча лінія — це ініціатива, що запроваджується Національною психологічною асоціацією за сприяння Програми розвитку ООН в Україні та за фінансової підтримки Європейського союзу, урядів Данії та Канади. Відеоролик створено за сприяння Програми розвитку ООН в Україні та за фінансової підтримки Європейського союзу.